PIN koodi 1361#

30

Kommentoi...

Jarno

Yhtä pelaajaa vielä ainaki huutaas, mieluusti useempaa

Tepa

Caverionin äijät pelaamaan

Jarno

Onko tiedossa 6. pelaajaa vai jätetäänkö välistä ?

Ilkka

Jos ei oo 15 mennes ilmottautunu 6 nii jätän välistä

Make

On kyl vitun surullista että 41 pelaajaa ringissä ja siitä ei saa kun viisi pelaajaa kentälle!
Taitaa olla parempi että ensi kautta ei aloiteta tällä porukalla!!

Juha

Moro. Olen itse ollut 2 viikkoa todella pahassa flunssassa, ja sitä ennen työmatkalla siksi en ole päässyt mukaan. Eilinen oli eka kuumeeton päivä. On kyllä surkea osallistumisprosentti kaiken kaikkiaan, ollut siis lähes koko kauden. Ensi viikolla taas työmatkalla harmillisesti. Mutta kyllähän ringissä pitäisi olla sen paljon verran aktiivisia kavereita, ettei yhden pelaajan poissaololla oli paljoa merkitystä.

Jarno

4 ilmoittautunut IN joten eiköhän se oo tältä päivää taputeltu ja kattellaan ensi viikolla. Onko vielä tämän kuun pelit vai jatkuuko kesäkuulle ?

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot